Reklamace tovaru

Je naši snahou reklamaci vyřešit v co nejkratším čase, nejpozději však do 30 dnů od přijetí tovaru. V případě uznání reklamace vám bude zaslán nový výrobek na adresu uvedenou v původní objednávce. Pokuď si přejete změnit adresu doručení, zašlete nám to písemně na e-mail info@easilocks.sk, nebo to uveďte do formuláře.

Postup reklamace

Tovar spolu s vyplněným formulářem (ke stažení zde) a kopii dokladu o koupi zabalte do původního obalu a odešlete na adresu D.N.J. s.r.o., Einsteinova 7, 85101, Bratislava, Slovensko. Balík posílejte na základě podacího lístku. Nezasílejte zboží na dobírku, nebude přijato.

Nastavení souborů cookie na této webové stránce je nastaveno tak, aby „povolit všechny soubory cookie“, abyste měli co nejlepší zážitek. Chcete-li stránku nadále používat, klikněte na tlačítko Přijmout soubory cookie.
Úspěšně odebíráte newsletter.
Tento email byl zaregistrován
ico-collapse
0
POSLEDNE VIDENÉ
Top
ic-expand
ic-cross-line-top